Klanttevredenheid

Het beleid van Litecad B.V. is er op gericht zoveel mogelijk tegemoet te komen aan de eisen en wensen van haar medewerkers met betrekking tot de beschikbaarheid van de middelen en werkomgeving die nodig zijn om productconformiteit, klanttevredenheid, betrokkenheid van de medewerkers en continue verbetering te realiseren.

Tussen de Directie van Litecad B.V. en de opdrachtgevers worden op zeer regelmatige basis formele en informele gesprekken gevoerd. Hierin worden vaak lopende zaken aangekaart en wordt samen gezocht naar een oplossing voor eventuele problemen. Formele overleggen vinden veelal plaats op periodieke basis. 

Opleiding

Deborah van Bezu, Coördinator
Projectteam As Built, Gasunie  deborah van bezu (8) voor site

In 2011 slaagde ik voor m’n bachelor HBO Bouwkunde. Ik heb dus een duidelijke affiniteit met de techniek. Via via kwam ik terecht bij Litecad en kon ik vrij vlot daarna aan het werk als SAP Data Engineer op het NAM-kantoor in Hoogezand. Voorwaarde was, dat ik me ging verdiepen in de olie- en gaswereld. Om dit proces te versnellen, kon ik instappen bij de HBO Onderhoudstechnologie Plus, die in het hoofdkantoor van Litecad in Hoogeveen gegeven wordt. Deze opleiding werd volledig vergoed door Litecad en gaf me een springplank om me door te ontwikkelen. Inmiddels ben ik doorgegroeid naar de functie Coördinator Projectteam As Built bij de Nederlandse Gasunie. Litecad gaf me de kans en ik heb ‘m gegrepen!